Zasady współpracy z każdym klientem są standaryzowane, aby zapewnić wysoki poziom obsługi. Rozpoczęciem transakcji zwyczaj jest moment, w którym klient pojawi się osobiście w jednym z oddziałów lub też przedstawiciel przyjedzie na miejsce do klienta. Często jednak zdarza się, że klienci kontaktują się ze skup łożysk mailowo lub telefonicznie. Takiej sytuacji niezbędne jest przesłanie wiadomości, w której treścią będzie liczba posiadanych łożysk, ich stan oraz od jakiego producenta pochodzą. Dzięki takim informacjom pracownik skup łożysk dokona wyceny oraz prześlę ją do klienta. W sytuacji, gdy wycena oraz warunki oferowane przez firmę są w satysfakcjonujące dla klienta wszystko ustala z klientem konkretny dzień i godzinę przykazania łożysk oraz dokonania formalności. Najczęściej zaliczka jest wykonywana jest przelewem a resztę pieniędzy dostaniemy po przekazaniu łożysk do firmy. Musimy również pamiętać o tym, że wycena wysłana na maila może różnić się od tej ostatecznej, ponieważ specjalista musi zobaczyć na własne oczy w jakim stanie jest nasz towar.